Babydagboek

Home Forums Product & ervaring: Algemeen Babydagboek

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Rozewolkje 1 jaar, 11 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Mevrouw Mulder
    Lid Testmama.nl

Hoi mamas!

Ik gebruik de app Tinybeans om zo elke dag een foto van m’n meisje te plaatsen en andere mijlpalen bij te houden. Echt een super app om alle mooie momenten bij te houden. Kan worden gedeeld met wie jij kiest.

Zijn er ook mensen die dit via een andere app doen of een website?

Groetjes Annemiek

Leonie 123
    Lid Testmama.nl

Ik gebruik ook een app genaamd Keepy. Hier kun je foto’s, tekeningen en allerlei mijlpalen van je kind opslaan. Het is niet echt een dagboek maar is echt gebaseerd op afbeeldingen. Wat leuk is is dat je ook geluiden kunt toevoegen. Bijvoorbeeld als je een tekening van je kind hebt, kun je je kind zelf laten uitleggen wat er op staat. Je kunt ook een back up in dropbox van al je afbeeldingen maken.

Keepy is gratis tot een bepaald aantal foto’s, ik geloof 30. Ik heb zelf een iPhone, maar ga er vanuit dat de app ook bij GooglePlay te downloaden is.

Ik ben ook wel benieuwd naar Tiny Beans. Ik ga er zo meteen even naar kijken… Bedankt voor de tip!

Rozewolkje
    Lid Testmama.nl

Ik heb zelf gewoon zo’n “ouderwets” Babyboek gebruikt. Ik vind het leuker om echt iets vast te kunnen houden. Ik heb “Pap en mam vertellen over jou”, hierin kun je aan de hand van vragen allerlei dingen bijhouden over je kleintje. Ik vind het een aanrader!

Rozewolkje
    Lid Testmama.nl

Aanvulling: in Pap en mam vertellen over jou kun je ieder jaar dingen bijhouden, ik geloof zelfs tot aan de 18e verjaardag aan toe. Op een gegeven moment kun je je kind dan zelf laten meeschrijven. Leuk idee natuurlijk!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.