Hutten bouwen met Crazy Forts / EZ Forts: ervaringen gezocht

Home Forums Product & ervaring: Speelgoed Hutten bouwen met Crazy Forts / EZ Forts: ervaringen gezocht

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Leonie 123 1 jaar, 11 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

MamavanSem
    Lid Testmama.nl

Mijn stiefzoontje wordt binnenkort 7 jaar en ik ben op zoek naar een leuk verjaardagscadeau. Hij houdt erg van hutten bouwen. Hij gebruikt hiervoor van alles, kussens, lakens, tafels, stoelen maar vaak stort dit snel in of blijft niet goed zitten. Nu kwam ik laatst Crazy Forts tegen en vroeg ik me af of dit misschien niet veel leuker en handiger is.

Crazy Forts zijn een soort stokken en ballen die je in elkaar klikt en waarmee je allerlei geraamten voor hutten kunt maken. Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring heeft met Crazy Forts. Ook bestaat er EZ-Forts, dat lijkt er denk ik op maar daarvan heb ik nog geen bedrijf gevonden wat het in Nederland verkoopt.

null

Annelien
    Lid Testmama.nl

Ik vind Crazy Forts erg leuk! Ik was laatst op een verjaardag waarbij de jarige dit voor zijn verjaardag had gekregen. De kinderen op de verjaardag hebben de hele middag met elkaar hutten zitten bouwen.

Ik heb het bij thuiskomst zelf ook meteen opgezocht. Ik vind het vrij prijzig, maar goed als ze er veel mee spelen is dat het wel waard. Wel vraag ik me af of zo’n starterset niet te klein is. Ik zou zelf de dubbele hoeveelheid willen hebben, maar dat vind ik toch echt te duur.

Leonie 123
    Lid Testmama.nl

Mijn ervaring is eerlijk gezegd dat ze uiteindelijk toch weer gaan bouwen met stoelen, lakens en tafel en dat Crazy Forts al snel in een hoekje ligt te verstoffen… De set is niet ontzettend uitgebreid, dus mijn kind kan er niet zo groot mee bouwen als hij zou willen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.