Leeftijd:Geschikt voor kinderen vanaf 6 maanden
Overige product info
  • Afmetingen: 31 x 13 cm (lxh)
  • Materiaal: pluche
  • Taal: Nederlands
  • Werkt op batterijen (3x AAA)

Kinderen vinden het geweldig hun eigen stem terug te horen. Met de Nijntje muzikale microfoon kunnen ze hiermee hun hart ophalen, want deze microfoon neemt niet alleen stemmen of andere geluiden op, maar zet er ook nog eens een vrolijk muziekje onder. Bij de Testmama.nl redactie hebben we deze microfoon samen met twee enthousiaste testkindjes uitgebreid getest…

Nijntje_getest_facwbook

Eenvoudig te bedienen

De kleurrijke microfoon is gemaakt van zachte pluche stoffen en is heel eenvoudig te bedienen voor kinderen. Op de microfoon zitten twee zachte knoppen, een REC-knop om je stem op te nemen en PLAY-knop om een van de drie Nijntje melodietjes af te spelen. Als je je stem of een andere geluid wilt opnemen hou je op de opnameknop ingedrukt en kun je je stem of andere geluiden gedurende maximaal 10 seconden opnemen. Als je klaar bent met de opname laat je de knop los en druk je op PLAY om de opname te beluisteren. De Nijntje microfoon combineert vervolgens de opgenomen stem of het geluid met een van de vrolijke melodietjes. Doordat je stem een beetje wordt vervormd en soms hoger en dan weer lager klinkt lijkt het echt alsof je mee zingt met de muziek. Grappig en leuk om te horen voor kinderen.

Voor kleine én grotere kinderen

De Nijntje muzikale microfoon is dankzij zijn zachte kindvriendelijke vormgeving al geschikt voor baby’s vanaf 6 maanden. Natuurlijk zullen baby’s zelf nog geen geluidjes kunnen opnemen, maar voor hen is het bijvoorbeeld geweldig om mama’s stem en hun naam of lieve woordjes op muziek te horen. Een leuke speelse manier om al vroeg kennis te maken met muziek en lied. Ook voor oudere kinderen valt veel plezier aan de microfoon te beleven. Bij ons thuis was het hilariteit alom toen mijn peuter van 3 en kleuter van 5 hun eigen stemmen hoorden zingen. Ze maken de grootste lol met de microfoon en ze experimenteren wat af met hun eigen stem. Ze nemen rare geluidjes en maffe stemmetjes op of zingen juist op hun mooist om daarna te luisteren wat Nijntje ervan weet te maken.

In het onderstaande filmpje kun je zien hoe de Nijntje muzikale microfoon werkt:

Op dit moment heeft Testmama.nl een winactie met de Nijntje muzikale microfoon. Kijk hier hoe je kans kunt maken om hem te winnen!

Beoordeel dit product